המדינה הפשירה קרקעות סביב זכרון והמשקיעים נוהרים

עפר גדנקן No Comments on המדינה הפשירה קרקעות סביב זכרון והמשקיעים נוהרים

לאחרונה ניתן לראות איך יותר ויותר רשויות מקומיות נהנות מהגירה חיובית מהמרכז ועם זאת המחסור בדירות מגורים שובר שיאים בכל הארץ ובכל יום דנים ומאשרים תוכניות חדשות שעומדות לשנות את מפת המדינה. Axio נדל"ן מציעה רבע דונם קרקע חקלאית פרטית שקיבלה בדו"ח שמאי מקרקעין צפי הפשרה תוך עשור במחיר 149 אלף ש"ח בלבד. מבדיקת המערכת עולה כי המגרש הצמוד לחלקה הופשר לבנייה בשבוע האחרון וסקר של הלמ"ס חושף עלייה צפויה ש 15,000 תושבים במספר התושבים במקום.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

זכרון יעקב תיזכר למהירי החלטה בתור עסקת חייהם ולשאר כפספוס

למה קרקע חקלאית פרטית יכולה להיות עסקת חייכם? רק 7% מקרקעות ישראל פרטיות מתוכן רק 2% מיועדות לפיתוח. כל שאר קרקעות המדינה שייכות לרשות מקרקעי ישראל (רמ"י) אשר לקחה חלק באישור תכנית מתאר כוללנית לזכרון יעקב שכללה הגדלה מסיבית במספר יחידות הדיור בישוב עד ל כ – 15,700 יחידות, בניית מרכז מסחרי ושדרוג מערכת הדרכים לאורך כביש 4 .

איפה אתם נכנסים לתמונה? דוח שמאי שהגיע לידי המערכת חושף כי שווי הקרקע שנקבע בהערכה שמאית ליחידת קרקע של 250 מ״ר , ע״פ תקן 22 דוח שמאי במידה והקרקע הייתה מאושרת לבניה מיידית שווי הקרקע  הינו כ-  1,670,000 ש"ח. הגוש הצמוד לעסקה המוצעת  מקודמת בימים אלו, ותוקם במזרח  זכרון יעקב . פחות משעה מתל אביב וחצי שעה מחיפה בסמוך לתחנת הרכבת המתוכננת ואזור התעשייה המתוכנן. התוכנית מאזנת בין שימור מבנים היסטוריים, שמירה על הנוף האקולוגי והשקעה בתיירות המקומית הכל כדי לאפשר צמיחה עירונית יחד עם איכות חיים גבוהה ואכן ניתן לראות איך האזור מושך אליו בימים אלו יותר ויותר משפחות צעירות שמחפשות את המושבה זכרון יעקב הנוף הפסטורלי-ארץ ישראלי לגידול ילדיהן.

גם אם אינכם מעוניינים לגור בזכרון יעקב – השקעה בקרקע ומכירת הזכויות לאחר אישור הבנייה היא הזדמנות פז ועסקה משתלמת לכל הדעות.

רק הזמן יגיד אם עבורכם מדובר בניצול הזדמנות מושכל או בפספוס.

למה דווקא זכרון יעקב? למה לא?

  • שילוב תוואי של כפר עם מסחר ותעסוקה: פחות משעה נסיעה מתל אביב וחצי שעה מחיפה – מיקום מושלם כדי ליהנות מהזדמנויות התעסוקה של שתי הערים, מנוף הררי מהמם והחופים היפים בישראל.
  • אטרקציות תיירותיות: העיר מלאה באטרקציות למטיילים, מבנים היסטוריים יפהפיים ומעל ל – 16 יקבים וכרמים.
  • מוקדי פנאי ותעסוקה: בנוסף למבני המגורים והפארק שעתיד להיבנות, התוכנית כוללת 3,200 מ"ר של שטחי מסחר שיאפשרו היתכנות כלכלית לתושבי האזור.
  • מובילים בחינוך: כשאחוז הזכאות לבגרות עומד על 97% לא פלאשמשרד החינוך-מחוז חיפה החליט להמליץ על מועצה מקומית זכרון יעקב לפרס החינוך הארצי.
  • נגישות גבוהה: אל זכרון יעקבניתן להגיע דרך כבישים 2,4 ו – 6 מה שמבטיח בנוסף לדרך המרהיבה הביתה גם תנועה זורמת.

הזדמנות פז: 149,000 ש"ח למגרש בגודל 250 מ"ר במיקום אסטרטגי לתוכנית – אקסיו נדל"ן – 3634*

 

 



0 תגובות